Spannende finale tafeltennistoernooi Panta Rhei

Op 10 januari jl. werd gestreden om de felbegeerde titel ‘Tafeltenniskampioen Panta Rhei 2019’. De organisatie lag in handen van Ronald Duijs (Maria Bernadette) en vakleraar gym Werff Thomas, in samenwerking met tafeltennisvereniging VVV Leidschendam-Voorburg. Na inspeeltijd en uitleg van de regels werd begonnen met de poulewedstrijden. Ieder team speelde vier wedstrijden. Per wedstrijd werden twee enkelspelen gespeeld en daarna de dubbel. De sfeer was prima en er werd sportief gestreden om elk punt. Na de poulewedstrijden werd eerst nog een ronde gespeeld om de rangorde t/m plaats 3 te bepalen en daarna de finale tussen het duo van De Lusthof (Pascal en Sophie) en het bestuursbureau (Michel en Harry). Na de singels stond het 1-1 en dus moest de dubbel de beslissing brengen. Die werd uiteindelijk na een spannende strijd gewonnen door het duo van het bestuursbureau.

Na afloop werd nog nagepraat met een drankje en hapje en waren er de complimenten voor de organisatie. Volgend jaar wordt dit toernooi weer georganiseerd. Later dit jaar (13 juni) wordt het traditionele volleybaltoernooi van Panta Rhei georganiseerd.

• Tafeltennis site