Mooie resultaten landelijke eindtoets

Ook via deze weg feliciteren wij graag de teamleden van de scholen met het mooie resultaat dat behaald is op de landelijke eindtoets. Sinds de invoering hebben we nog niet eerder mogen meemaken dat alle resultaten van de groepen 8 in ieder geval boven de Inspectienorm liggen waardoor alle scholen ‘groen’ zijn. Vrijwel alle scholen behaalden een resultaat dat boven het landelijk gemiddelde van de desbetreffende eindtoets ligt. Een prima resultaat dus en felicitaties van allen binnen het bestuursbureau waard!Uiteraard blijft het interessant om zowel op leerling- als op groepsniveau te analyseren of de resultaten in lijn zijn met de vooraf ingeschatte resultaten. Daarnaast schept een dergelijk resultaat verwachtingen t.a.v. de komende jaren. Uiteraard biedt het geen garantie, maar het is wel een krachtige stimulans om de juiste stappen met de juiste ondersteuning te blijven zetten zodat de ontwikkeling van elke leerling in lijn is met zijn/haar mogelijkheden (talenten, competenties,….).
Maar voor nu is het mooie resultaat gevierd met taart!

• Taart eindtoets