Aftrap nieuw schooljaar

Op de eerste woensdagmiddag van dit schooljaar, 23 augustus jl., vond traditiegetrouw de aftrap plaats voor alle directieleden, medewerkers bestuursbureau en bovenschoolse medewerkers.
Omdat dit de laatste aftrap is van de huidige bestuurder, Harry van de Kant, - hij gaat eind dit jaar met pensioen - mocht hij de activiteit kiezen en dat werd koken bij kookstudio 'Let's cook together' in Rijswijk.
Na een welkomstwoordje werd het gezelschap in twee groepen ingedeeld en werden verschillende tapasgerechten bereid en vervolgens gezamenlijk gegeten. Tussendoor werd kennis gemaakt met nieuwe directieleden en werden vakantiebelevenissen uitgewisseld.
Alle aanwezigen keken terug op een geslaagde bijeenkomst; een mooie start van het schooljaar 2023-2024!
Media
  • IMG_4335